loading...
معرفی کالا طولا
پرفسور بازدید : 89 نظرات (0)

کوله پشتی لپ تاپ کوله مدل KL1501 مناسب برای لپ تاپ 15.6 اینچی 


قیمت محصول : 309000 تومان


برند : Miscellaneous



برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.



کوله پشتی لپ تاپ کوله مدل KL1501 مناسب برای لپ تاپ 15.6 اینچی


 


نقد و بررسی تخصصی

مهم‌ترین مزیت لپ‌تاپ‌ها نسبت به کامپیوترهای خانگی (PC) قابل‌حمل بودن آن‌ است، اما اینکه حمل کردن لپ‌تاپ به آن آسیبی وارد نکند مسئله مهمی است. به همین دلیل با ظهور و همه‌گیر شدن لپ‌تاپ‌ها و نوت‌بوک‌ها کیف‌های مخصوص حمل لپ‌تاپ‌ها هم وارد بازار شدند. برخی از کیف‌ها به محفظه‌ای برای حمل لپ‌تاپ و جیب‌های دیگر محدود هستند اما برخی دیگر، لپ‌تاپ را در برابر ضربه‌ هم محافظت می‌کنند. کیف‌های لپ‌تاپ در اشکال و رنگ‌های مختلف و متنوعی تولید شده‌اند و می‌توان آن‌ها را به سه نوع کوله‌پشتی، کیف دستی و کیف رودوشی تقسیم‌ کرد. کوله‌پشتی لپ‌تاپ لپ تاپ 1501 KULE محصولی کاربردی و جادار است که با طراحی مطلوب روانه بازارشده است.

طراحی و ساخت

کوله پشتی مدل 1501 از برزنت ساخته شده است. برزنت درواقع پارچه‌ای محکم است که در برابر نفوذ قطرات آب مقاومت دارد. برزنت با وجود استحکام، انعطاف‌پذیر است؛ بنابراین به‌وفور در صنعت کیف‌سازی استفاده می‌شود. پارچه‌های برزنتی در برابر نور خورشید هم مقاوم هستند و به این زودی‌ها تغییر رنگ نمی‌دهند. لپ‌تاپ‌ها ازجمله دستگاه‌هایی هستند که درصورت وارد شدن آب به بدنه و قسمت داخلی آن‌ها ممکن است دچار آسیب‌های جدی شوند؛ اما از آن‌جایی که جنس پارچه کوله‌پشتی 1501 از برزنت تولید شده است، با خیال راحت می‌توانید آن را در شرایط آب‌وهوایی مختلف دوش خود بیندازید و نگران آسیب دیدن سخت‌افزار لپ‌تاپ یا تبلت خود نباشید.

نکته دیگر درباره کیف 1501 کوله پوشش داخلی آن است. در کیف‌های مخصوص لپ‌تاپ محفظه‌ای مخصوص قرار دادن دستگاه وجود دارد. برخی کیف‌ها فقط دارای پد‌های ضدضربه هستند اما اگر فکر می‌کنید ممکن است کیفتان در معرض ضربه قرار گیرد، حتماً به پوشش داخلی آن توجه کنید. کوله‌پشتی 1501 دارای پوشش داخلی تشکیل شده از سلول‌های هوا (Aircell) است. این سلول‌ها به شکلی حجیم شده هستند و به‌صورت منظم کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند. سلول‌های هوا قادرند ضربه‌های وارد شونده را دفع کنند تا ضربه‌ای به بدنه لپ‌تاپ نرسد.

سالم‌ترین شیوه حمل وسایل با کوله‌پشتی است و با توجه به اینکه لپ‌تاپ‌ها معمولاً سنگین هستند و مجموع وزن آن‌ها با دیگر وسایل ممکن است به سه کیلوگرم یا بیشتر برسد، حمل‌کردن آن‌ها در کوله‌پشتی سنگین، کاربر را خسته می‌کند. کوله‌پشتی 1501 حدود 1200 گرم وزن دارد که در میان این سری از محصولات کوله‌ای متوسط به‌حساب می‌آید. قسمتی از وزن بیشتر از یک کیلوگرمی این کوله‌پشتی را می‌توان به لایه‌های هوایی این محصول نسبت داد. کوله‌پشتی‌ها معمولاً دو بند دارند که هرچه این بندها پهن‌تر باشند، فشار وارد شونده بر روی شانه‌ها کمتر است. بند‌های کوله‌پشتی 1501 از قسمت پایین قابلیت تنظیم دارند و اگر آن را درست تنظیم کنید، بیشترین راحتی را هنگام حمل کیف تجربه خواهید کرد. این موضوع بستگی زیادی به جثه کاربر دارد. در قسمت پشتی 1501 پدهایی با پوشش مشبک دیده می‌شود که این پدها برای جلوگیری از تعریق و برای فراهم کردن راحتی بیشتر کاربر تعبیه شده‌اند. البته سازندگان کیف 1501 فراموش نکرده‌اند که دسته‌ای در قسمت بالای کیف قرار دهند. هرچند که این دسته برای حمل طولانی‌مدت مناسب نیست، اما گاهی می‌توانید برای مسافت‌های کوتاه و حتی راحت باز کردن و بیرون آوردن لپ‌تاپ از آن استفاده کنید.

فضا و کیف لوازم شخصی

کوله‌پشتی 1501 KULE دارای سه جیب اصلی بزرگ و سه جیب اصلی کوچک است؛ جیب پشتی کیف دارای محفظه‌ای برای نگهداری از لپ‌تاپ است و پنج دیواره‌ی آن دارای سلول‌های هوایی هستند. لپ‌تاپ از بالا توسط یک کش نگهدارنده محافظت می‌شود. محفظه نگهداری تبلت هم دارای دیواره‌های ضد خش و ضدضربه است. شارژر لپ‌تاپ و سایر لوازم جانبی هم به‌راحتی درون محفظه اصلی این جیب قابل جای گذاری هستند.

جیب میانی دارای محفظه‌ی اصلی بزرگ برای  قرار دادن لوازم و وسایل حجیم‌تر از قبیل ظرف غذا، کیف لوازم جانبی و شخصی، کتاب، البسه، کفش و دیگر لوازم شخصی است. جیب‌های متعدد (جیب مشبک، زیپ‌دار، چسبی) تعبیه شده روی دیواره‌های داخلی امکان قرار دادن وسایل کوچک‌تر را به‌صورت کاملاً منظم دارد. جیب جلوی کیف محفظه‌ای برای قرار دادن وسایل ضروری و وسایلی که نیاز به دسترسی سریع دارند را در خود جای داده است. دیواره این محفظه دارای جیب‌های متعدد برای قرار دادن وسایلی هم چون کارت، خودکار، دستمال و دیگر لوازم از این قبیل است. دسته‌کلیدتان را هم می‌توانید از قلابی که توسط یک بند در این جیب قرار دارد آویزان کرده و همیشه به‌سرعت و به‌راحتی آن را بیابید و استفاده کنید. روی جیب جلو هم یک زیپ تعبیه شده که فضایی کوچک در اختیارتان قرار می‌دهد. جیب‌های طرفین کیف هم برای نگهداری بطری نوشیدنی، قمقمه و چتر ایدئال است.

KULE 1501 دارای یک کیف کوچک لوازم جانبی و شخصی برای نظم دادن و قرار دادن لوازمی مانند پاوربانک، شارژر، کابل شارژ، کابل USB، فلش‌مموری و دیگر لوازم این‌چنینی است. به‌این‌ترتیب می‌توانید از پراکندگی و گم‌شدن این وسایل ضروری جلوگیری کند و دسترسی آسانی به این لوازم داشته باشید.

نگاه کلی

استایل KULE 1501 برای انواع کاربران در هر سن و سالی کاملاً مناسب است. شما می‌توانید این کوله را در مدرسه و دانشگاه استفاده کنید و به همراه لپ‌تاپ خود دفتر، کتاب و وسایل دیگرتان را هم حمل کنید. درست است که اندازه کوله‌پشتی KULE 1501 برای لپ‌تاپ 15.6 اینچی مناسب است؛ اما شما می‌توانید لپ‌تاپ‌های کوچک‌تر را هم در آن قرار دهید. این کوله‌پشتی یکی از کیف‌های جادار و باکیفیت است که با قیمتی مناسب در اختیار کاربران لپ‌تاپ‌های نسبتاً بزرگ قرار گرفته است.

به همراه کوله‌پشتی یک کیف پارچه‌ای روانه بازار شده است. زمانی که از کوله‌پشتی استفاده نمی‌کنید، می‌توانید آن را درون کیف پارچه‌ای قرار دهید تا کوله را در برابر گردوغبار محافظت کنید. این کیف پارچه‌ای برای خرید منزل و حمل لوازم استفاده کنید تا با کاهش استفاده از کیسه‌های پلاستیکی قدمی در حفظ محیط‌زیست بردارید.


 



برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.



تصاویر بیشتر
کوله پشتی لپ تاپ کوله مدل KL1501 مناسب برای لپ تاپ 15.6 اینچی
کوله پشتی لپ تاپ کوله مدل KL1501 مناسب برای لپ تاپ 15.6 اینچی
کوله پشتی لپ تاپ کوله مدل KL1501 مناسب برای لپ تاپ 15.6 اینچی


برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.



کوله پشتی لپ تاپ کوله مدل KL1501 مناسب برای لپ تاپ 15.6 اینچی
کوله پشتی لپ تاپ کوله مدل KL1501 مناسب برای لپ تاپ 15.6 اینچی
کوله پشتی لپ تاپ کوله مدل KL1501 مناسب برای لپ تاپ 15.6 اینچی


 


 




















تصاویر بیشتر برای کوله پشتی لپ تاپ کوله مدل KL1501 مناسب برای لپ تاپ 15.6 اینچیگزارش شدگزارش تصاویراز بازخورد شما متشکریم. گزارش یک تصویر دیگرلطفاًً تصویر توهین آمیز را گزارش دهید. لغوتمام(function(){var a=document.querySelector("#taw"),b=document.querySelector("#topstuff");if(a&&!a.clientHeight&&b&&!b.clientHeight)for(var c=document.querySelector("#rso").children,d=0;d








کوله پشتی لپ تاپ کوله مدل KL1501 مناسب برای لپ تاپ 15 ...







رتبه: ۲٫۵ - ‏۲ مرورخرید اینترنتی کوله پشتی لپ تاپ کوله مدل KL1501 مناسب برای لپ تاپ 15.6 اینچی و قیمت انواع کیف و کاور لپ تاپ متفرقه از فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا.





کوله پشتی لپ تاپ پالوالتو مدل Kp607 مناسب برای ... - ...





خرید اینترنتی کوله پشتی لپ تاپ پالوالتو مدل Kp607 مناسب برای لپ تاپ 15.6 اینچی و قیمت انواع کیف و کاور لپ تاپ متفرقه از فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا.






کیف لپ تاپ کوله مدل KL1502 | Kule





مناسب برای لپ تاپ تا سایز 15.6 اینچ محفظه ضربه گیر جهت محافظت از لپ تاپ و تبلت دارای دوجیب مجزا ... کیف لپ تاپ کوله مدل KL1502 ... دسته: کوله پشتی, کیف.






KULE KL1501 / کیف لپ تاپ 15.6 اینچ | Kule





۳ تیر ۱۳۹۸ - محفظه ها: بخش اول مناسب برای لپ تاپ و تبلت و لوازم جانبی لپ تاپ. ... شناسه محصول: نامعلوم دسته: کوله پشتی, کیف ... کیف هارد کوله مدل KL2502.






KULE KL1501 Backpack For 15.6 Inch Laptop فروشندگان و ...






‎ریال ۳٬۰۹۰٬۰۰۰ تا ‎ریال ۳٬۲۵۰٬۰۰۰
KULE KL1501 Backpack For 15.6 Inch Laptop کوله پشتی لپ تاپ کوله مدل KL1501 مناسب برای لپ تاپ 15.6 اینچی. از 309,000 تا 325,000 تومان. اشتراک گذاری ...





لیست قیمت کوله پشتي لپ تاپ اي باکس مدل KB604 مناسب ...





خرید کوله پشتي لپ تاپ اي باکس مدل KB604 مناسب براي لپ تاپ 15.6 اينچي ، خرید Ebox KB604 Backpack For 15.6 Inch Laptop ، لیست قیمت کوله پشتي لپ تاپ ...
وارد نشده: KL1501






کوله پشتی لپ تاپ کوله مدل KL1501 مناسب برای لپ تاپ 15 ...





خرید کوله پشتی لپ تاپ کوله مدل KL1501 مناسب برای لپ تاپ 15.6 اینچی ، خرید KULE KL1501 Backpack For 15.6 Inch Laptop ، لیست قیمت کوله پشتی لپ تاپ ...






کوله پشتی لپ تاپ مدل 129 مناسب برای لپ تاپ 15.6 اینچی ...





محصولی که مشاهده می‌فرمایید از حجم مناسبی بهره می‌برد و برای مصارف روزمره، حمل لپ‌تاپ و سفرهای کوتاه مدت گزینه‌ی مناسبی است. پد محافظ و طبی در پشت کوله جهت.
وارد نشده: KL1501






کوله پشتی لپ تاپ ریوا کیس مدل 8065 مناسب برای ... - ...







رتبه: ۳٫۹ - ‏۳۶ مرورخرید اینترنتی کوله پشتی لپ تاپ ریوا کیس مدل 8065 مناسب برای لپ تاپ 15.6 اینچی و قیمت انواع کیف و کاور لپ تاپ ریوا کیس از فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا.





#کیف_لپتاپ Instagram tag - Instahu.net





کوله پشتی لپ تاپ انیسه مدل SMART BX LIGHT مناسب براي لپ تاپ تا سایز 15.6 اينچ ..... کیف لپ تاپ برند کوله مدل KL1501 مناسب برای لپ تاپ های 15.6 اینچی .






قیمت و مشخصات کوله پشتی لپ تاپ کوله مدل KL1501 مناسب ...





۱۴ شهریور ۱۳۹۸ - برند : Miscellaneous. برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید. کوله پشتی لپ تاپ کوله مدل KL1501 مناسب برای لپ تاپ 15.6 اینچی ...






@gokulecom (gokule) posting profil instagram, cerita dan ...





... jam yang lalu. 49 suka . کوله پشتی پارچه ای کودکان مدل KL-Dog . ... تاپ های 15.6 اینچی.. . کیف لپ تاپ برند کوله مدل KL1501 مناسب برای لپ تاپ های 15.6 اینچی .






#کوله_اورجینال - Hash Tags - Deskgram





کوله پشتی اورجینال ریباک استفاده شهری،باشگاهی و کوهنوردی قیمت دایرکت کوله_پشتی ... کیف لپ تاپ برند کوله مدل KL1501 مناسب برای لپ تاپ های 15.6 اینچی .






gokule @gokulecom Instagram Profile | Picdeer





کیف لپ تاپ برند کوله مدل KL1501 مناسب برای لپ تاپ های 15.6 اینچی . #سفر #مسافرتي #لپ_تاپ #کیف_شیک #کیف_لپ_تاپ #کیف_لپتاپ #لایف_استایل ...






کوله پشتی لپ تاپ ای باکس مدل KB604 مناسب برای لپ تاپ ...





کوله پشتی لپ تاپ ای باکس مدل KB604 مناسب برای لپ تاپ 15.6 اینچی. Ebox KB604 Backpack For 15.6 Inch Laptop. از 0 رای. دسته: کیف و کوله. تعداد. نوع.






#کیف_لپ_تاپ Foto dan video Instagram(IG) - InstaDigg





کیف لپ تاپ برند کوله مدل KL1501 #سفر #مسافرتي #لپ_تاپ #کیف_شیک ... کوله پشتی Kingsons مدل Ks3077w ♨️ مناسب برای لپ تاپ های تا سایز 15.6 اینچ ...






کوله پشتی Rivacase مدل Narita 8165 | شهر فافا





کوله پشتی Rivacase مدل Narita 8165. ... کوله پشتی KULE مدل KL1501 ... نوع : دستی,کوله; اندازه : مناسب برای لپ تاپ های تا 15.6 اینچ; جنس : پلی استر و پلی ...






Explore the #کیف_لپ_تاپ hashtag statistics and most ...





کوله پشتی مدرسه فانتزی طرح مینیون مدل MH1S تمام آستر تک زیپ زیپ فلزی ... کیف لپ تاپ برند کوله مدل KL1501 مناسب برای لپ تاپ های 15.6 اینچی .






#کیف_لپتاپ - Hash Tags - Deskgram





0 . کیف لپ تاپ برند کوله مدل KL1501 مناسب برای لپ تاپ های 15.6 اینچی . ... کوله پشتی کوهنوردی 40 لیتری لوتسه مناسب برای برنامه‌های یک و دو روزه. کوله پشتی ...






Images about #کیف_لپ_تاپ on Instagram - Imgrum





کیف لپ تاپ 15.6اینچی برند #کوله مدل - KL1501 . با افتخار ..... پیشنهاد شگفت‌انگیز هفتگی کوله‌پشتی لپ‌تاپ CAT مدل 8253 (ورق. پیشنهاد ... کیفهای لپ تاپ مناسب خانمها مدهای جدید امسال ما را دنبال کنید @irimode #women_bags.






▷ @gokulecom - gokule - . کیف لپ تاپ برند کوله مدل... - ...





gokulecom - gokule - . کیف لپ تاپ برند کوله مدل KL1501 . #سفر #لپ_تاپ #کیف #کیف_لپ_تاپ #لایف_است...






#کیف_لپتاپ Instagram Hashtags Photos and Videos. 1 ...





کوله پشتی لپ تاپ اُنیسه مدل جنیوس دو طرح SA-X و SA در سه رنگ متفاوت قیمت:500,000 .... کیف لپ تاپ برند کوله مدل KL1501 مناسب برای لپ تاپ های 15.6 اینچی .






#کیف_لپ_تاپ Amazing Instagram Photos | Gpicing





CAT 1213-19" کوله پشتی اسپورت برند: Cat رنگ: قرمز, مشکی⬅پست بعدی سایز: 19 ... کیف لپ تاپ برند کوله مدل KL1501 مناسب برای لپ تاپ های 15.6 اینچی .






#کیف_لپتاپ - インスタグラム(Instagram)ハッシュタグ ...





کوله پشتی Himawari ابعاد : ۴۰×۳۳×۲۱ سانتیمتر وزن : ۴۰۰ گرم قیمت : ۲۸۰ هزار تومان .... کیف لپ تاپ برند کوله مدل KL1502 مناسب برای لپ تاپ های 15.6 اینچی .






Photos tagged with #کیف_لپتاپ on instagram - Picatos.com





Media from instagram posts about کیف_لپتاپ.






Hashtag photos of #کوله_اورجینال Imgarchive





کوله پشتی تاکتیکال حرفه ای ۵۵ لیتری اورجینال فوق العاده با کیفیت و جا دار (شبیه ... 2 . کیف لپ تاپ برند کوله مدل KL1501 مناسب برای لپ تاپ های 15.6 اینچی .






Explore the #کوله_اورجینال hashtag statistics and most ...





اون هایی که می خوان برای سال جدید تحصیلی، #کیف و #کوله پشتی نو و با کیفیت بخرن، .... کیف لپ تاپ برند کوله مدل KL1501 مناسب برای لپ تاپ های 15.6 اینچی .
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
آرشیو
  • سه شنبه 26 آذر 1398
  • دوشنبه 25 آذر 1398
  • يکشنبه 24 آذر 1398
  • شنبه 23 آذر 1398
  • جمعه 22 آذر 1398
  • پنجشنبه 21 آذر 1398
  • چهارشنبه 20 آذر 1398
  • سه شنبه 19 آذر 1398
  • دوشنبه 18 آذر 1398
  • يکشنبه 17 آذر 1398
  • شنبه 16 آذر 1398
  • جمعه 15 آذر 1398
  • پنجشنبه 14 آذر 1398
  • چهارشنبه 13 آذر 1398
  • سه شنبه 12 آذر 1398
  • دوشنبه 11 آذر 1398
  • يکشنبه 10 آذر 1398
  • شنبه 09 آذر 1398
  • جمعه 08 آذر 1398
  • پنجشنبه 07 آذر 1398
  • چهارشنبه 06 آذر 1398
  • سه شنبه 05 آذر 1398
  • دوشنبه 04 آذر 1398
  • يکشنبه 03 آذر 1398
  • جمعه 01 آذر 1398
  • شنبه 25 آبان 1398
  • جمعه 24 آبان 1398
  • پنجشنبه 23 آبان 1398
  • چهارشنبه 22 آبان 1398
  • سه شنبه 21 آبان 1398
  • دوشنبه 20 آبان 1398
  • يکشنبه 19 آبان 1398
  • شنبه 18 آبان 1398
  • جمعه 17 آبان 1398
  • پنجشنبه 16 آبان 1398
  • چهارشنبه 15 آبان 1398
  • سه شنبه 14 آبان 1398
  • دوشنبه 13 آبان 1398
  • يکشنبه 12 آبان 1398
  • شنبه 11 آبان 1398
  • جمعه 10 آبان 1398
  • پنجشنبه 09 آبان 1398
  • چهارشنبه 08 آبان 1398
  • سه شنبه 07 آبان 1398
  • دوشنبه 06 آبان 1398
  • يکشنبه 05 آبان 1398
  • شنبه 04 آبان 1398
  • جمعه 03 آبان 1398
  • پنجشنبه 02 آبان 1398
  • چهارشنبه 01 آبان 1398
  • سه شنبه 30 مهر 1398
  • دوشنبه 29 مهر 1398
  • يکشنبه 28 مهر 1398
  • شنبه 27 مهر 1398
  • جمعه 26 مهر 1398
  • پنجشنبه 25 مهر 1398
  • چهارشنبه 24 مهر 1398
  • سه شنبه 23 مهر 1398
  • دوشنبه 22 مهر 1398
  • يکشنبه 21 مهر 1398
  • شنبه 20 مهر 1398
  • جمعه 19 مهر 1398
  • پنجشنبه 18 مهر 1398
  • چهارشنبه 17 مهر 1398
  • سه شنبه 16 مهر 1398
  • دوشنبه 15 مهر 1398
  • يکشنبه 14 مهر 1398
  • شنبه 13 مهر 1398